Ze hebben al gewerkt in Europa en landen in het Midden-Oosten en dit terwijl ze gevestigd zijn in het Amerikaanse Boston. TR Engelgroup is een bedrijf dat met de hulp van voormalige hotelmanagers, huisvestingsprofessionals en vicepresidenten allerlei soorten expertise aanbieden voor hun klanten. TR Engelgroup probeert zo goed mogelijk te helpen door advies te geven over het verminderen van risico’s en het maximaliseren van investeringen. Het uiteindelijke doel is om hun klanten te helpen betere resultaten te behalen dan hun concurrenten.
Doelgericht personeel
Zoals eerder vermeld, bestaat het TR Engelgroup-team uit een paar ervaren, gemotiveerde heren. De oprichter is Thomas Engel. Thomas wordt beschreven als een echte leider en heeft meer dan 30 jaar ervaring in de branche. Matthew Engel staat naast Thomas en hij is de algemeen directeur. Hij heeft meer dan 15 jaar ervaring in de vastgoedsector wat goed van pas komt tijdens zijn werkzaamheden binnen het bedrijf. Robert Hunter heeft geholpen bij het ontwikkelen van enkele van de meest interessante sport- en entertainmentfaciliteiten van Canada. Voordat hij bij TR Engelgroup ging werken, was hij de CEO van PROFAC Management Group. Eindelijk hebben we Jim Flynn, een hardwerkende senior directeur met meer dan 30 jaar ervaring in de branche
Projecten
De laatste paar jaar heeft TR Engelgroup vol trots mogen werken aan spannende opdrachten over de hele wereld. Niet alleen de Verenigde Staten dus. Neem bijvoorbeeld het Banana Island Resort in Doha (Qatar). Een adembenemende constructie midden in een prachtige blauwe zee. Het resort biedt alles wat u wenst in een ontspannen, ontspannen accommodatie. Een ander geweldig voorbeeld is The Nomad Hotel in New York City. De vergaderruimte van het hotel is ongeveer 10.000 vierkante meter groot en heeft een classificatie van 4 sterren.
Expertise
Het bedrijf heeft de afgelopen jaren drie gepersonaliseerde merken voor hotels gecreëerd. Dit toont aan dat het team van tr engel group ervaren is en de benodigde expertise heeft om hun klanten en hun investeringen te helpen groeien en een bepaald niveau te bereiken. Om dit te bereiken gebruiken ze gedenkwaardige branding.